Tuesday, January 8, 2013

i'm mrs S !

Assalamualaikum w.b.t..


Muka bahagia. <3


Alhamdulillah. Semua sudah okeh ! Sekarang saya dah dapat balik Mr S saya. Dah nak dekat setahun kami berdua. Saya harap kami berkekalan hingga hujung nyawa. InsyaAllah. Semuanya manis bila dia ada bersama. Semalam tanggal 7 Januari 2013 kami jalan-jalan kat Muzium Sultan Abu Bakar on the way nak menghantar saya balik ke UMP Pekan. Tempat ni cantik dan salah satu feveret saya. Dan haruslah bergambar tiap kali ke sini. ^^

Mr S jadi mangsa karenah saya bergambar. ^^
Pakej 3 hari 2 malam saya di Gambang tak berapa menyeronokkan bila Mr S sibuk study untuk final paper. Untunglah dia first paper mula lambat. Sempat lagi dia pulang ke kampung. Dan masa untuk berdua mestilah digunakan sebaik-baiknya. Kadang-kadang Mr S menjadi seorang yang sangat sweet, kadang-kadang menjadi kaki buli yang terlampau. Ada aje idea dia nak mengusik saya. Apa-apa pun saya sayang dia sangat. *Maluu

Mr S yang ala-ala tuff + muncet. :p

No comments: